måndag 25 februari 2013

 VÅÅÅÅÅR FEEEELING❤ 



Mumsfillibabba för det!!!!!!!!!
Jipppiiiiii säger jag bara!!!!!!
Tusen miljoner gånger om:))))

Sååå glad jag är för ljuset så det kan ni bara inte tro!
Så glad att för er som läst min bok då är det liksom läge att avlägga det där 

SKRIKET 

jag skriver om där. Men det har jag ju lovat att grannarna skall slippa. Men helt säkert är det inte;))

Hur som haver tror jag mig veta att det är fler än jag som är ljus, sol, takdropps och vårsugna nu. 

Tror också då att det kan vara läge att bli lite sugen att läsa vår lilla bok kanske;)

Förra året kom den ju i början av maj - vilket gjorde att den här försäsongen när man är som extra sugen på alla färger, den uteblev. Så nu har vi ännu en ny obeöprövad säsong med boken. 
Kul som bara den!

Jag skall ta och skriva om dom som har boken och som ni kan köpa den hos.

Jag börjar med FORSHEDA BLOMSTERHANDEL. 

Dom hade boken till jul och får in nya nu i veckan.

HÄR kan ni läsa om blomsterhandeln.

Det är gulliga Ida som driver den. Hon ringde mig när jag var på bokmässan och undrade om det gick bra att hon tog in några ex. Det gjorde det förstås;)




För er som bor i närheten av Forsheda Blomsterhandel kan den här veckan

HANDLA FÖR 300:- och få en tulpanbukett (10 tulpaner) på köpet. 

Vårigt och passande kan tyckas:)


Nu mellan mina jobbpass skall jag gå ut och hänga tvätt. 
Andra för året. Första var igår.
Kan man annat än säga att man ÄLSKAR den doften??

Idag får ni allt en 
VÅRKRAM:)

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja hänga ut tvätten här tror jag inte varit lönt... lite för kallt, blåser isbitar gör det. Låter dock härligt! <3

smultrongården sa...

Japp Anna, kan jag så passar jag på;)