torsdag 28 februari 2013

Hejsvejs på kvällskvisten:)

Odd Molly har verkligen gjort en av sina finaste kollektioner nu i vår/sommar. En av våra favoriter är denna ljuvliga klänning. 
Modellen heter Priceless short dress
färg: chalk
pris: 1299:-



Rosa scarf från Love Forever. 

Gillas!!

Nu är snart Hellen från Dellen & jag på G ut på tur. 

Tror det var 3 v sen sist. Huvva vad tiden RUSAR iväg!
Men jag tror inte nån av oss lagt av oss. 

Vi är rätt rappa när vi rusar fram kan ni tro;)

I morgon har vi ju EXTRAÖPPET.
OM någon vill komma tiiidigt funkar det från 8.30 om ni vill det. 

Tjingeling!

3 kommentarer:

Unknown sa...

ojojoj den fick jag verkligen sug efter, men så snygg som den söta pinglan är jag ju inte men tror den skulle vara fin på mig också. <3 Hm kanske man skulle ringa o köpa... eller hoppas den finns kvar i maj... hm får sova på detta

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

ni är bara så underbara! <3