fredag 15 februari 2013

Tillbaka.....

Har ni sett vilken maträtt!!!
Fick doggybag med 2/3 med hem:)

Vänner!!
Min goa lilla Hanna hade gjort ett så fint paket till mig när jag kom hem till henne igår. Själv gick hon ju i skolan då. Så himla glad jag blev:)

En av grejerna var att jag skulle få gå på massage 1.5 timme idag medans hon själv hade franska prov. 

Såååå himla skönt det skulle bli - har ju lite vajsing i min nacke så det var helt perfekt.
Men vet ni - när jag letat mig till adressen och kom innanför dörren så var det upplevelsen 

FROM HELL!!!

Oh my, jag tror fortfarande inte att det är sant. Shit, faktum är att jag undrade om jag skulle komma levande ur det hela..... bevisligen gjorde jag det.....
Ni fattar bara inte vilken falsk marknadsföring det var!!!
Kvinnohänder på bilden med blommor och fint runtomkring. 
När jag kommer dit är det världens största håriga man. 
När han masserar mig är det nåt som river - hela hans hand är HELT SÅRIG, typ upptrasad.
Shit shit shit säger jag bara - Hanna hade köpt en deal på Groupon - tror vi kommer att passa oss för det i fortsättningen kan jag lova! Vi kommer definitivt att kontakta Groupon och berätta hur det var. 

Jag var så jäkla rädd så ni fattar inte! 
Jaja, det är historia nu - en hel timme haha! 
Nu har Hanna klarat sitt prov och nu skall jag beställa lite varor till butiken och sen skall vi nog prova nån ny efterrätt;)

Vill ni se mer bilder från middagen igår så kolla HANNAS BLOGG.

Helena fixar och donar för fullt hemma på Smultris.
Fler 
REAGARDINER 
att fynda i morgon mellan 10 och 15.

Tror faktiskt att hon kommer att baka dom fina hjärtana igen också. 
Inte bara fina utan goda var dom ju också.
Nej minsann - mot nya mål - dock lite lugnare denna gång.
STOOOR KRAM från oss. 

Inga kommentarer: