onsdag 27 februari 2013

Nu är det VÅÅÅÅR!!!



Japp ibland går det undan i kråksången vill jag lova!

Inte mindre välkommet för det, eller hur:)
Nu är det bara så att även om det blir iskallt, ruggigt och gräsligt igen så kan vi vara helt säkra på att det blir bara för några dagar - nu är det liksom helt på G åt ett enligt mig helt fantastiskt håll.

Vi tar väl helt enkelt och firar det med att vi lottar ut ett festligt, läckert armband.

På fb gillar och delar du oss och här på bloggen skriver du ditt namn under kommentarerna. 
Vi drar vinnaren på lördag. 

Idag har vi gjort så himla roliga klädinköp kan ni tro!
En jacka som var ursnygg - 1699:- för en riktigt cool vintervarm sak.

Jaja, jag vet klart vi vill ha vår och sommarkläder nu - men va 17 vi måste ju vara ute i tid och köpa in..... så är det ju;)

Nu skall jag försöka smita in och hämta kameran så ni kan få lite bilder på lite skojsigt vi fått in idag.

55 kommentarer:

Ewa-Christina sa...

Superläckert armband! Delar och gillar på FB, såklart!
Ewa-Christina Sandgren

Anonym sa...

Så snyggt armband!
Sofia Samuelsson

Anonym sa...

Hejhej,

Jättefint armband !! Det skulle passa jättebra med ett jag köpt hos fina fina Smultrongården...=)

Kram från Elinor

Anonym sa...

Vilket fint armband, gillar och delarmpå fb.
Ingela Gustavsson

Anonym sa...

Såå fint!:))

Anne-Sophie Lövén

Anonym sa...

Åhh vad fint!!
Mvh
Helena Larsson

Anonym sa...

Tack för en härlig blogg, och blir så sugen varje gång man är in och ser vad mkt fint ni har. Har handlat hos er fast man bor i Hälsingland
Kicki Persson

Sofie Lönn sa...

Supersnyggt armband. Skulle vara såååå fint till massor av mina outfits :)

Sofie Lönn
enigma(a)bredband.net

Ps. Trevlig blogg med fina saker, hit kommer jag tillbaka!

Anonym sa...

Oh! Vilket snyggt armband.
Det skulle jag villa vinna.
Med vänlig hälsning, Annika lundberg

birgit sa...

Vore trevligt att vinna detta snygga armband/ Birgit

Anonym sa...

Vilka vårkänslor man får!
Önskar önskar önskar....
... att vinna detta fina!
Erica

Anonym sa...

Å Gud vilket fint armband...skulle vara så snyggt i vår/sommar när man blir lite brun:)
Håller tummen för mig sj;)

Delat & gillat på fb:)

Josefine Johnsson

Anonym sa...

Önskar gärna vinna detta fina armband!

Mvh

Pernilla Henriksson

Anonym sa...

Verkligen super snyggt armband,skulle vara kul att få vinna det :)

Ni har så mycket fint hos er,kommer alltid hem med något när man varit hos er och sen har ni en så härlig blogg..
Mvh
Marita Pontén

Anonym sa...

Åh va läckert!

Zorina Précenth

Anette Forsberg sa...

Åhhhh vad snyggt !

Nina Holm sa...

Supersnyggt!! Ska gifta mig i sommar o har letat jättelänge efter ett sådant här armband, skulle passa perfekt till min klänning:-) Dela o gillat på fb. Hälsningar Nina Holm

Lina Gustafsson sa...

Jättefint! Får gärna bli mitt :-)
Mvh
Lina Gustafsson

Anonym sa...

Fint armband! gillat och delat på FB. Ska försöka hinna ut till smultris på lördag.
Lena Liedström

Eva-Lina sa...

Jättefint, vill gärna vara med på utlottning!
Eva-Lina Wärn

Martina Björneskog sa...

Så himla fint armband. Självklart så gillar och delar jag länken. Som någon sa innan, lite lätt solbränd så fixar detta armbandet resten. Det tar över ❤.

Helena sa...

Hej underbara Smultrongården!
Vilket vackert armband, klart jag vill vinna. Det skulle blinga upp vårens och sommarens alla kommande fester...

Kram från Helena

Anonym sa...

Så fiiiiint!
//jenni Persson

Anonym sa...

Hej vill gärna vara m i lottningen, so nice:)kramTeresa B

Maria Wassberg sa...

Wow....vill absolut vara med å tävla om detta...
Maria Wassberg

Anonym sa...

Åh! Vad fint!
Bara att hoppas..
Åsa Tillman

Anonym sa...

Super snyggt armband :) Den skulle passa jätte fint ihop med min svarta klänning jag ska ha på mig när jag och min sambo ska till Stockholm i april och se 'super christ superstar*

Jag har gillat och delat på FB..

Mvh Anna Wallin

Monica Evans sa...

Jag vill ha!!! Supersnyggt verkligen... :)

ANNIKA sa...

Sååå fint!
Är med och hoppas på turen...
ANNIKA GUSTAFSSON
gustafsson.57@hotmail.com

Anna Lidström sa...

Jag vill vara med! Anna Lidström

Anne Lindholm sa...

Så fint!
Håller tummarna att det är på min arm det blir bling-bling :)

Anne

Anonym sa...

Såå fint super snyggt. Vill jag gärna vinna. Soliga hälsningar Från Elisabeth i Riddarhyttan:-))

Lotta Wahlström sa...

Fantastiskt fint!

Anonym sa...

gillar och delar på fb. supersnyggt armband!!! det önskar jag mig.
Anna-Carin Schneider

Anonym sa...

vilket underbart armband gillar o delar absolut!!/anne mäkelä tapper

Anonym sa...

Hej
Vill så klart vara med
och vinna ett fint armband.
Anne,B

Anonym sa...

Urläckert

Anonym sa...

Åh, vilket superfint armband.
Soliga hälsningar
Helena Burman

Annika sa...

Sååå fint! Jag är gärna med i utlottningen och hoppas på tur.
Snart är det vår :-)
Kram
Annika Larsson

Anonym sa...

Jättefint!! Gillat och delat på Fb och hoppas jag har turen på min sida på lördag. Skulle sitta fint på min arm nästa helg när vi ska på bröllop ;) kram Helen Ottran

Anonym sa...

Jättefint arband. Hoppas det blir mitt! Gillat och delat såklart

Maria Larsson

Unknown sa...

hej jag vill också vinna!
AnnaSC

Anonym sa...

Gillar och delar! /Maria Lavesson Hjortzberg
Missymissy713@hotmail.com

Lisa Nordin sa...

Å himmel så fint!! Jag är gärna med i utlottningen, håller tummar och tår ;-) Mvh Lisa Nordin
lisa.eh.nordin@gmail.com

Anonym sa...

Supersnyggt!!!!!!
Det saknas i min smyckessamling.
Håller tummarna för att turen är på min sida.

Lisbeth Lundh Larsson

Anonym sa...

Jättevackert! Skulle passa perfekt som pepp inför våren!

Monica Danielsson

Anonym sa...

Åh, så läckert armband!!
Sagolikt vackert!
Är en kvinna som så gärna vill vinna.
Armen blir snygg som få, jag underbart kommer må!
Ingela
alderin-hagring@hotmail.com

Anonym sa...

Ja tack.... ;-)

nina.asplin@ki.se

Anonym sa...

Vad kul med ett armband som man blir glad av bara genom att se på bild! Använder bara smycken jag verkligen tycker om, oavsett om de är moderna eller ej, och det här armbandet skulle garanterat användas mycket ofta och med stor glädje! Hoppas på turen!

MVH/ Kia Katarina Ågren, meetkia@hotmail.com

Nina C. sa...

Jag vill *absolutt* också vara med i utlottningen av detta fina armband!!
Så snyggt!!!!! Kram! fr.Nina C.

Anonym sa...

På Facebook kan man gilla och dela, men armbandet kommer jag bara gilla inte dela...... asa.haglund@se.aga.com

Gunilla sa...

Vilken härlig överraskning det skulle bli om jag kunde vinna detta fina!

Kram/Gunilla i Kalmar

Anonym sa...

Jätteläckert. Vill gärna vinna detta.

Kram Anneli i Motala

Anonym sa...

Ok vilket jättefint armband. Jag håller tummarna att jag vinner det. Kram Annica Brinkeback 💐💐

Anonym sa...

Lite komiskt att en ifrån Örebro vann armbandet, en slump får man väl hoppas!
Finns det att köpa då man inte vann de o gärna vill ha de? Vilket märke är de på det super snygga armbandet?
/Madde