söndag 14 mars 2010

CC JACKET 181

Ny kombi med skinnjackan.
Rackarns snyggt tycker jag!!
Ihop med Magnolia strap dressen.
Såg liksom sådär ursnyggt ut nästan som filmstjärnepremiärkläder.
Tycker jag.

Känner ni igen bruden??!

Döm om min makalösa förvåning när jag stod o bakade igår morse o Hanna o Helena dyker upp jag inte känner igen Hanna!

Shit - men det var hon. Läcker färg tycker jag. Men riktigt, riktigt konstigt att hon behöver färga håret när hon är så himla blond naturligt. Många färgar ju för att vara ljusa...

Men, men man måste ju göra som man vill, eller hur!

Humanity banden som kom i veckan. 649:-



Hanna lovade ju träskobild förra veckan.
Här är dom nu.
Beige och vitprickiga.
Träskor att bli glad av.
Vi har fått fina vita sommarklänningar som passar jätte bra till.

Vad gillade ni schlagervinnaren??

Helt UNDERBAR tycker jag. Underbara härliga lilla människa. Vilken utstrålning!

Inte säkert att det blir en hit i Norge, vi får se...

Men bruden i sig lär ha en framtid inom det hon gillade allra bäst, kul!!

Nu skriker familjen på mig. Vi ska ta en lååång promis innan Lena & Anders åker hem.

Smarrig gröt m russin väntar nu, yummie=))

Inga kommentarer: