tisdag 16 mars 2010

Halloj!


Nåt har hänt - ingen aning vad... jag får nämligen inte fram bilderna som ligger i kameran. Sätter in kortet i datorn men inget händer???
En viss operasångerska kanske hade sagt:
INGE KONSTIGT AAAALLS!

Hur som haver - då får vi hålla tillgodo med sommarklänningen som snart är på ingång.

Här skiner solen så det är i och för sig inte fel. Sommarkänslorna infinner sig lätt.

Idag fick vi nya jätte fina sjalar igen. Rosa, beige och creme, 199:-.

Gardiner har det kommit igen. Nu kan jag nästan säga att jag har en gardinbutik igen... lika som inne i stan. Nja, inte riktigt men åtminstone ett gardinRUM. Kul att många hittar hit och handlar sina gardiner. Eftersom jag har en liten förkärlek för dessa.

Vad tyckte ni om Susanne, den nya Hollywoodfrun?

Jag tycker att hon verkar jätte härlig. Den mest "vanliga" i gänget.

Om man nu kan blanda in ordet "vanlig" i deras sammanhang??

Nu ska jag ut igen - här är storröjning efter lördagens anstormning av besökare.

Jag tycker vi haft folk här hela tiden trots att det varit svinaktigt kallt men tydligen minns jag inte rätt för det är ju som det var i lördags det brukar vara.

Massor av trevliga, härliga kunder!

JÄTTE KUL att ni var så många som hittade ut till oss igen, nu gör vi fint tills nästa gång ni vill komma=))

Hoppas jag kan lägga in bilderna i morron som jag skulle visat idag.

Tjingeling!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vad härligt det är när kunderna "ränsar" butiken. Man blir så härligt slut då.
Ha en underbar dag.
Kram

Tindy sa...

Hejsan!

har denna "klänning"/Tunika/ ärmlös med volang nedtill kommit in, den som är ovanpå den längre underklänningen ??