fredag 12 mars 2010

Halloj där ute i stugorna!




Men visst är det väl helt makalöst vilket väder vi har nu=)))


Det här gillar vi!

Här har vi lite krukor som kommit hem.


Härligt vårfräscha!


Vi har tagit in riktigt stora härliga hjärtan på tråd också och lite annat smått & gott i blomväg också.



Vet ni vad - minns ni bullarna Helena & jag fick av en kund?


Jag ska prova att göra dom i morron bitti och låta mina kära fikakunder vara försökskaniner...



Nu ska min vän Lena & jag äta en smarrig macka och dricka vin - vi tänkte the, men va sjutton - man har väl tittat på Hollywood Fruar;)

Vi tog ett vin maken har fått som ett set ihop med urgod choklad. Om vi skyndar oss äta och dricka ur märker han kanske inget...

2 kommentarer:

Kallholmen sa...

Underbart med vårsol och fredagsmys!
Skynda er med vinet nu, så märker han inget...kram caro.

Photo by Maria sa...

Vet inte om jag kan hålla med om vädret, iaf inte som det varit idag (igår) här har det snöat flingor stora som tefat.. Men de har lovat sol under helgen så ja litar på det..

Ha en bra lördag..

Kram Mia