måndag 15 mars 2010

God Morgon!


Ny vecka - nya möjligheter - HÄRLIGT!!


Det här blir ska bli en riktigt skön vecka. På lördag kommer våran Stina hem.


Hon har varit i Thailand med fyra tjejkompisar i en månad. Skönt när alla kycklingar är i boet igen...
Igår morse höll jag på att sätta gröten i halsen!!
Kolla vad det står i Nerikes Allehanda i veckans bostadsreportage från Lena i Nora;
"Buren är inköpt på en av hennes favoritaffärer, Smultrongården i Dylta".


Jag blev så glad att det blev en glädjedans!!
Även om det är flera tidningar som skrivit om oss så känns det allra bäst när vi får positiv respons från våra kunder. Och att få vara någons FAVORITBUTIK kändes helt otroligt härligt!
Lite ofattbart att se det i en tidning. Våran lilla affär... ofattbart men ändå GRYYYMT KUL!!!
Klicka HÄR
Så får ni se vad som gjort mig GRÖN av avund...
Jag följer ju Sanna Lundells blogg. Hon har mycket bra att säga!
Nu har hon fått en egen krönika i Aftonbladet.
Wow! Vilken dröm.
Tänk att få skriva nåt som verkligen berör och du själv tycker är viktigt och det publiceras i en av våra största kvällstidningar. Coooolt!
Klicka Här så kan du läsa om en frukost Sanna var på i veckan. Också ett jätte spännande projekt! Hälsa, hälsosam mat och livsåskådning.
Nu kan jag tycka att allt som skrivs om att må bra egentligen är så enkelt:
BACK TO BASIC
Ut i naturen, lyssna på fåglarna sitt & njut! Kanonbra terapi.
Laga mat av så mycket råvaror som möjligt - låt barnen vara med.
Man får god nyttig mat - barnen har helt naturligt lärt sig. Snart hoppas vi att dom 20 metrar färdigmatshyllor man just byggt på vårt Coop, minimeras.
Finns många enkla grejer - men kul att läsa om också, så det nya tidningsprojektet är helt klart intressant!
Själv har jag ingen krönika i Aftonbladet men Magdas & mitt första jobb tillsammans är ju ute i Lantlivs nr 3. Jag håller tillgodo med det och tycker förstås att det är super kul!
Nu ska jag ringa några leverantörer och fråga om våra grejer är på G, eller??
I och för sig har vi nog därute, men man vill ju gärna kolla ändå!
Sen ska jag - tro´t eller ej, skotta mig fram till mitt klädstreck och hänga upp nytvättade lakan.
Inbillar mig att man sover ÄNNU BÄTTRE i utehängda lakan..??
SOOOOL KRAMAR från mig=))

Inga kommentarer: