tisdag 9 mars 2010



Nu blommar det i asfalten...


Ja, jisses Amalia vilken dag!!!


Som vanligt började dagen med en REDIG snöskottning, skönt och nödvändigt!



Har bara kommit på att området typ en meter runtomkring på gräsmattan också måste skottas bort, annars rinner ju vattnet dit det inte ska vara...



Sedan kom min säljare på krukor. Vi stod ute på parkeringen i solen och tog inköpen, VERY NICE! Nu får vi betalt för alla gräsliga mörka kalla dagar. Bra. Behövligt!


Dom ursnygga krukorna som jag bara ääälskar! Och vilka färger nu i vår;


Ljust lime grön, ljusblå och en sån ljuvlig rosa. Passar mig perfekt!


Finns här snart.



Helena har packat upp & packat upp & packat upp... ja, hur mycket egentligen??



Det är så grymt mycket att det dessvärre inte får plats i butiken...



Undrar vad maken säger när jag börjar ha lager under hans säng...??



Jag har träffat en snickare idag som förhoppningsvis kan börja så snart vädret så tillåter.


Nu vill vi igång!!!!



Ytterligare en kruksort som kommer snart.



Slutligen ljus i kruka. Har jag alltid haft en förkärlek för. Så det beställde vi friskt av.

Denna dag är långtifrån slut ännu, jag lovar att fota lite som kommit så ni får se i morgon igen.

Ciao=))

Inga kommentarer: