måndag 8 mars 2010

Vad gör du idag??




Ni tror knappt det är sant, men jag skottar snö, hahaha!


Nu när det har slutat snöa så skottar jag som aldrig förr.


Skottar ur urgrävningen på utbyggnaden.


När det bara blir lite varmare så kan man börja att bygga.

Förutsatt att snön är borta förstås....


Så gissa om jag är ivrig att få bort den!

Jag är nästan, nästan klar. Några timmar till så.



Sen känner jag mig grymt taggad att ta itu med den mastodont grejen som jag bävat sååå inför.

Även om det blir litet, är det så mycket som skall få plats och så viktigt att det blir rätt.



Men nu känner jag att jag har energi och kraft att helt fokusera på det.

Kul, kul!


Det här blir en jätte kul vecka. På onsdag kommer min kompis Lena hit. Hon blir här i fem dagar. Det värsta med att vara utflyttad från sin hemort är att man alltid saknar släkt & vänner.
Men så är det då att det bästa är att man träffar släkt & vänner på ett helt annat sätt än när man bor nära varandra. Man umgås i flera dagar och det är verkligen hur kul som helst!


Här är en något "in och översnöad" lekstuga!

Där hade vi reagrejer i fjol. Usch det var inte fint alls!

I år har maken & jag bestämt att vi helt enkelt gör en lekstuga av det igen.

Vi tapetserade och målade ju förrförra året så det är ju jätte rart därinne.

Nu gör vi en gullig lite stuga för våra besökande barn att leka i under tiden mammorna går i butiken. Det kan väl vara bra??

I morgon blir det uppackning igen. Tre jätte pallar har vi på gården.

Plus ett litet paket fullt av humanity armband.

Alla storlekar och sorter den här gången, alltså med nitar, dom breda och allt.

Jag visar bild i morron.

Kramar Eva

Inga kommentarer: