onsdag 3 mars 2010

Våryra på Smultrongården

Här skulle förstås annonsen vi har idag ligga men den är på något sätt skadad så jag får inte in den. Frågar väl sonen sedan...
Aldrig har vi haft en sån stor annons. Trodde väl att det skulle vara lite mer vår i luften när vi i januari bokade annonsen. Men vi har i alla fall tur för trots bergen av snö så är den underbart ljuvliga solen framme. Tack för det=)))
Och jag kan lova att vi har gjort allt för att "våra" till det inomhus.
Just nu bakar jag och Helena packar upp alla de träskor vi fått nu på morgonen.
Så jätte många fina nya modeller och färger.
Visar dom senare.


På samma uppslag där vår annons är finns även Ernst med.
Två Axbergare på samma uppslag - kul!!!
Om än den ena aningens kändare & mer åtråvärd i kvinnoögon...
Men vaddå, jag är glad för det eminenta sällskapet!


Måste rusa till kakorna.
Ni som är fikasugna kommer idag att få sockerkakan med krämen emellan.
Många har frågat efter den och jag har varit seg att börja göra den igen, men nu, ett år senare, får den komma in för att stanna. Ibland tar det tid...
Välkommen ut till våryra på landet idag!
Helena, Camilla, Malin & Eva

Inga kommentarer: