onsdag 17 mars 2010

Tjingeling i stugorna!
Läget??
Bra hoppas jag!

Själv är jag hesare och täptare än nånsin - fattar inte när det ska bli slut på det här.

Sen 22 december.

Kära nån, jag har bara ett svar:

MERA SOL TILL SOLTÖRSTIGA EVA!!!!!!

Jag är tyvärr född på helt fel breddgrad.

Vet att jag tjatar om det hela tiden - jag är för bedrövlig.

Men jag tror att jag känner mig som dom som är födda i fel kropp.

Vissa gör ju nåt åt det - byter kön.

Om inte solen och ljuset stannar i 3 veckor i rad snart gör jag det också. Byter alltså.

Men då blir det land - förstås. Trivs rätt bra med mitt kön!



Nu är hon här igen. Brunetten i familjen.

I en ny fuskskinn bolero. Passar till otroligt mycket.

Appeteaser linne från Molly. Kan man få använda det snart nu, tack!???

Härliga humanity.


Nu som en kort variant också.
Believe it or not - nu blir det "Drömmen om Italien".

Inte alls min typ av program men jag ska få lite mer inspiration till mitt nya liv.
Som kommer om det inte är sol & ljust 3 veckor i rad.
Hoppas ni kommar in på en fika på mitt B&B då=))

2 kommentarer:

tabin sa...

Grymt snygga bilder på Hanna :D
Ni får jättegärna flytta ner hela familjen till Australien efter sommaren. Jag skulle verkligen uppskatta det! :D Ta med katten oxå!

Efwa sa...

Ååh vad det linnet var fint!! Klart du ska flytta till varmare breddgrader. Webbshopen kan du ju ta hand om även från frankrike.
Nu är det ca 15-20 grader på dagarna, i skuggan. Mer än lovligt ljuvligt. Ha det bra!!