söndag 21 mars 2010

Hejsan Svejsan!

Jag fortsätter sörja ner mig i den fullständiga odlingsgeggan.

Hittade den här danska bloggen hos en trädgårdsblogg. Underbar och full av inspiration kan jag lova! Vilket växthus ojojoj.

Själv är jag överlycklig att mina pellisskott inte dött ännu. Tror faktiskt att dom kommer att ta sig riktigt fint. Gör dom det kan jag lova att det blir mer.

Funderar starkt på en vägg med tomater bakom ladan.

Där blir det hett som tusan. Borde vara perfekt för tomater. Ska kolla med pappa om han vill hjälpa mig att bygga bara en träram och spänna tjockare plast på.

Inte ett urtjusigt växthus men suveränt tills det riktiga kommer om några år.

Kanske t om går att fixa nån gurkplanta där??

Ni har väl koll på läget att det snart är BANDYFINAL!!!!

Tjohooo! Bollnäs i final, wow. T om jag ska bänka mig.

Men först ska jag ta fram öronproppar, käre maken är ju från Bollnäs så jag kan bara tänka mig hur dom närmaste timmarna kommer att bli. Släkten är extremt involverad i bandyn där.

Kan även bjuda på "en liten snackis"...

Vår käre prinsessas blivande make, Daniel Westling är kusin med Bollnäs tränare.

Så kanske sitter dom där hemma med Knugen himself och kollar??

Eller så har dom ett eget vipbås, jag lovar, vinner Bollnäs blir det

FOLKFEST

Jag håller alla tummar för lilla Bollnäs. Må turen gå er väg=))

Kramar från ett laddat bandynäste...

Inga kommentarer: