tisdag 11 april 2017

Afternoontea




SÅ MYCKET GOTT.....
Ni som följt mig här under åren har givetvis inte missat att jag är en riktig "afternoonteeare".
Eller fikabufé om man så vill;) 
Jag äter sååå mycket hellre två mindre kakor än en hel. 
Kan kanske också bero på brist att bestämma sig;)

Det har blivit en hel del av dessa varianter genom åren så man kan ju säga att kraven är därefter, ganska höga....
Det är inte det lättaste att få högt betyg när vi börjar testa.
Men här kan jag lova, här blev det absolut högsta betyg!!!
Det fanns allt man ville ha. Ok, om jag skall vara superpetig så var det ingen vegetarisk snitt.
Det fanns både skinka och lax, men så var det ju västerbottenpaj så det fick duga tycker jag. 
Men skulle dom komma till extradeluxe stadiet så hade en veggiesnitt tagit dom dit.

På större fikabord är vääälidgt lätt att det mesta smakar lika, bara sockrigt sött.
Det gjorde det inte här. 
Alla saker hade sin smak. Dom här candypopsen tex, supergoda! Likaså minidammsugarna. 
Älskar när det är mini så man orkar äta. 

Efter middagen gick vi på en liten tur i de olika byggnaderna. 
Dom hade badtunnor, spa, pool och bastu också.
Jag fick min beskärda del av bastu på fredagen och Monica var inte heller så badsugen så vi satt på rummet och kollade våra Mexicobilder istället. 
Sen blev det dags för ombyte och middag.
Men det blir ju så rackarns mycket bilder att dom kommer nästa gång. 
På återseende alltså. Det säger också gänget som gängar; Lars x 2 och Månkan. Bakom kameran moi.
Ha en najsig tisdag, igår kom solen precis när min app hade sagt det, haha!
Idag verkar det bli regnfritt så jag kan skaka av mig lite kakor närhelst jag vill under dagen, perfekt.

Kram på er!
















Inga kommentarer: