torsdag 6 april 2017

Marockanskt bord



Besök idag



Trots att vi har stängt har jag ju berättat att jag tar emot besökare om jag kan. 

Så idag på em kommer en bordsintresserad tjej hit. 
Nu får alla som kommer ta det som det är. Det är ju lite nytt för mig, jag har ju alltid velat ha tänt i spisarna, ljus osv.... när jag släppt in någon. Nya tider där också, haha! 
Nu ser det ut lite som ett bombat Beirut, rätt gräsligt meeeen det blir bättre och bättre;) 

Alla som har kommit har funnit det dom skall ha i alla fall. 
Tur är ju det. Dom som kommer såhär har ju oftast en susning om vad dom skall ha. 
Slagit in en massa paket har jag gjort också. Kul som bara den!
Idag skall vi kika på bord alltså. Jag plockar nog fram alla nu, ingen fara att ha mosaikborden ute. Om det blir frost blir det så lite att det inte är någon fara.

Är du sugen på bord är det bara att hojta till alltså. 

Kamrat Lena och jag har arbetsbyte idag, hon är här på em och jag hos henne i morgon. 
Förra veckan var hon borta med sitt företag och när hon kom hem hade hon nystädat för då var jag där i två timmar. Man hinner rätt mycket på två timmar.
Hemma blir det tusen saker när man städar men när jag är där blir det just precis det man håller på med så då går det så nedrans fort. Det här med arbetsbyte är verkligen genialt.
Shit vad vi fått mycket gjort!!!

Nu hoppas jag att hennes kära man tar sig an mina stackars marockanska dörrar eftersom dom inte mår så bra också.... Jag måste få dom fixade så den miljön kan bli färdig!!
Inte så att arbetet står still nu direkt men när man påbörjat ett ställe vill man gärna att det blir färdigt direkt. Jag är som sagt ytterst osäker om dörrarna kommer att få stanna därinne. 
Kändes som dom kommer att täcka lite för mycket av fönstren också.
Sååå mycket meck för ett par dörrar, jaaa så är det när man sett nåt framför sig, haha.
Då ger man inte upp förrens man provat alla möjligheter.

Nu skall jag ta och måla ett bord vi ska ha idag. 
Men innan dess ut å kuta. Solen skiner så det är bäst att passa på;)
Happy torsdag till dig.
Kram