måndag 12 juli 2010

Det kom ett brev.....
Jag vill tacka dig som skickade det å det varmaste!
Jag citerar brevet:
Hej!
Jag vill återgälda detta smycke som det visade sig att mitt sällskap, som visat sig ha kleptomandrag olovligt tillförskansade sig vid ett gemensamt besök hos er på Smultrongården för en tid sen.
Begklagar det inträffade och skickar tillbaks det med den personens vetskap.
Hoppas personen söker hjälp för detta beteende.
Mvh från en kund som alltid betalar sina varor.
Trevlig sommar!
Jag är så oerhört tacksam att du, som var i sällskap med personen sände det åter.

Smycket kostade 1 295:- och var en STOR FÖRLUST för oss.

Återigen måste jag säga att det är FRUKTANSVÄRT JOBBIGT när sånt här uppdagar sig.

Eftersom vi inte själva får ta saker i vår egen butik känns det

OFATTBART att andra kan göra det!!!??????

Jag hoppas att du som gjorde detta ALDRIG NÅGONSIN ÅTERVÄNDER TILL OSS!!!

Däremot är ni alla andra härliga, trevliga besökare välkomna till oss på onsdag när vi har öppet igen. Nu har vi fått in mer av det nya, men jag har inte fått ordning på kameran än, hmm.

Bildbevis senare...

Idag ska vi försöka baxa in nya stora vitrinskåp som kommit. Ett och ett halvt år försenat...

Redig försening kan man säga!! Men jag är glad att det skedde när maken är hemma - tar det liksom inte själv.

Ha det bra i Svenska Tropikerna:)

VARMA (!!!) kramar Eva


Inga kommentarer: