onsdag 28 juli 2010

Nu har vi herrkläderna här!!!



Nice som bara den!

Det är liiite mer än tomma galgar, haha! ser lite tunt ut men det är mer än det som syns.




Kul att Helena kom med sin man och var dom första för oss att inhandla det.



Fränt eftersom Helena är ett riktigt Mollyfan och att hennes man gillade herrkollektionen.



Vad tycker ni???


Enkel, rak stil med fina detaljer tycker jag. Plus att det är en GRYM kvalité på allt.




Det här har varit en oerhört HÄNDELSERIK dag.





Jag tror att jag har bestämt mig för att berätta om en av händelserna idag. Var lite osäker men jag tror att jag skall göra det. Rätt speciell grej, tycker jag i alla fall.





Men det kräver utrymme. Återkommer i ÄRENDET.





Återkommer gör jag även i morgon bitti med Veckans Vara. Har faktiskt haft den hela dagen idag så det är flera som redan fyndat, ska visa er bloggisar i morgon.








Hörrni, nu ska jag kolla in mitt favvo alla kategorier:






Svtplay, ikväll med Ann Lundberg från i lördags, kul kul!



Natti alla!

Kram Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den blå koftan var ju jättesnygg! Jag tror jag får ta med maken på provning :).

Karin

Lise-Lotte sa...

Hej Eva
Jag har mailat dig ikväll, kan du kolla det. Är lite panik
kram Lise-Lotte