lördag 17 juli 2010

Herman Du tar kål på mig - jag orkar inte längre - Du har blivit en börda!!!

Lena frågade om jag villé han en Herman.



-Självklart svarade jag!



Första veckan gick ju bra.


Bakade en - sparade en.



Nästa vecka blev det knivigare.



Matade och delade upp i 5 (fem!!!) delar.


Ingen ville ha.



Ringer Lena.


Herregud Lena, vad ska jag göra??? Du vet ju att jag inte kan slänga nåt.



Speciellt inte om det lever. Och det gör ju Herman......



Fick smärre panik.



Skrattar hysteriskt i telefonen.



Helt ärligt Lena - fattar du hur det blir!???



Nu har jag fem - sen blir det ju 25 - därefter 125 -


Lena!!!


Fattar du egentligen!???



Lena, det här går inte!



Mitt kök blir fullt av Herman pytsar, vi kommer att få flytta ut.



Vi kommer inte att ha nånstans att sitta - bara puttrande Hermanpyttsar överallt.



JAG FÅR PANIK!!!! Hur ska vi göra????



Adam bakade ut 4, sen pallade jag inte mer. Nu är vi på en mycket kort resa - men jag vågade inte lämna Herman hemma med sällskapet som är kvar.



Det som jag aldrig trodde skulle ske, fick lov att ske.


Herman försvann ner i avloppet nyss.



Ååååh, vad skönt nu kommer familjen att få plats, puh!


Kramar Eva, fd lycklig ägare till Herman ;)




1 kommentar:

Carro sa...

Haha, vilken tur att ni kan bo kvar :)

Var bara tvungen att berätta en sak för dig då jag kom att tänka på dig när jag såg dem. Idag när vi var downtown Los Gatos gick vi in i en liten affär som hade hattar och smycken. Jag kollade runt bland smyckena och vad tror du inte jag ser om inte "Frankrike armbanden"!! Jag blev helt överlycklig när jag såg dem.
Så armbanden som du har på Smultrongården finns även här i Kalifornien! :)
Tyckte det var lite kul!
Hoppas ni har det bra där hemma!
Hälsa alla!
Jag tänker på er!