söndag 25 juli 2010


Ett stilla sommarregn...


Nej, det är inte hela sanningen... stilla är en underdrift - mer HÄLLREGN skulle jag nog vilja säga! Nu är det mer som man är van på somrarna. Men jag tänker inte börja gnällla än. Åååh nej, inte än!!
Däremot går tankarna till den franska lilla pärlan när det är grått här. Den här spegeln hittade jag på en antikmarknad. Sökte en annan typ av spegel men insåg snabbt att vi nog inte hade nån lust alls att spendera minst femtusen på den sorten. Nu tycker jag att den här passar FANTASTISKT bra hos oss. Riktigt bra ihop med den lätt bohemiska modetavlan från Paris också. Härligt att återse det hela snart:))
Men vet ni, idag NJUTER vi inomhus. Jag pysslar med webshopen, regnet smattrar mot rutorna, ljusen är tända och Johan Rabéus hörs från sitt Sommar. Mucho NICE!



Här en försmak av det som komma skall. Tror det var vår, eller var det sommar -11??
Ja, inte vet jag, det dyker väl upp så smånigom... jätte fin klänning tyckte vi alla fall och beställde!

Den här jackan var också urläcker! Synd bara att den inte passar i storlek till henne som har den på sig.

Verkligen lika snygg bak som fram.

Skoj att ha snyggingar att vänta sig:)

Skoj också att vi fått så mycket positivt om webshopen! Riktigt riktigt skoj är det.

Ha nu en skön söndag. Det har vi:))

Kram på Er,

Eva



1 kommentar:

Efwa sa...

ÅÅh, både klänningen och jackan är ljuvliga!! Vad är det för märke??
Kramar Efwa