måndag 26 juli 2010

Sisådär. Första smakprovet på POST FIRE DEW.



Nå, vad tycker ni?? I morgon fixar jag in alla bilderna under en ny flik i webshopen.
Jag gillar den här tröjan skarpt. Lagom "ledig".
Herrkläderna är enkla och mer åt det sportiga hållet än klassiska.
Nej, vet ni vad, jag tänker faktiskt inte förklara hur dom ser ut. I morgon lägger jag ut bilderna och sen får faktiskt någon av de två herrar som gjort ordern faktiskt presentera det själva.
Eller hur, inte mer än rätt tycker jag. Dom är hur som helst bättre på det än jag också!
Det måste bli i morgon för ni vet väl vad som händer nu....
FOTBOLLLLLLLLLLLLLLL
Vårt kära ÖSK håller på att slå Elfsborg. Det ser bra ut för dom svart/vita i år.
Toppläge nära....
Synd bara att det är bottläge för Gefle. Önskar dom bättre! Håller tummarna för er i kaffestan;)
Hej på er så länge!
Kram Eva

Inga kommentarer: