onsdag 14 juli 2010


Unikt Rabattsystem!!!




Jaha ja, då har jag faktiskt lackat ur lite (händer verkligen inte ofta...) och tänker att: "kan dom så kan jag"....



Det är nämligen på detta viset:



Vi som säljer Odd Molly inhandlar nya kollektionerna ungefär ett halvår innan de släpps i butik. Det innebär att vi har tillgång till bildmaterial osv under hela denna tiden.




Det är GIVETVIS strängeligen FÖRBJUDET att sprida detta material.




SJÄLVKLART tycker jag!!



MEN och det är inte ett litet MEN.


Det finns alltid folk som inte har någon MORAL alls!




Butiker i USA, England och några i Danmark har en viss förmåga att inte fatta hur man beter sig. Vissa har för länge sedan lagt ut bilder och till och med tagit förbokningar.





Nu släpps kollektionen alldeles snart. Så nu tänker jag också släppa det vi beställt under morgondagen plus vi gör ett system på förbokningar!




Om du vill handa helt rykande färska plagg från Pre-fall kollektionen så gör du det nu till rabatterat pris. Fån idag och fram till nästa torsdag!



Den här tunikan har vi ju i vitt med beige spetskant också. Självklart jätte fin!



Helt emot min filosofi (och självklart även Odd Mollys!!) att göra så med rykande färska saker som vi änder säljer.




Men i det här läget känner jag att det är helt ok.




Så varsågod - nu har du chansen att under drygt en vecka fynda bland




NYHETERNA på följande sätt:





10% om du handlar ett plagg


15% vid köp av två plagg



Det vi tagit hem är riktigt fina grejer och har redan sålt bra.


Så är du sugen - snabba på...


Idag har vi gröna fina gräsmattor här:)


Otroligt hur naturen är - ett enda DUNDERREGN räckte för att få bort alla fula bruna gräsmattor, HELT otroligt!!


Men det är klart, det regnade ju inte måttligt...




Vi har ett underbart härligt väder och jag ska ut och göra fint i butiken nu till eventuella besökare som tänker sig hitåt;))



Har försökt ladda ner bilder på dom GRYMMA vitrinskåpen vi fått in men det funkar inte från hemsidan.



MÅSTE fixa min kamera nu...




Allt gott till er:)))


Kram Eva

4 kommentarer:

Unknown sa...

o så får man hoppas det finns något kvar vid träffen den 28/8 som Helena o ni fixar...

Unknown sa...

Hej

Vad tråkigt att de inte kan göra som alla andra och släppa det när det ska.
Ni andra försäljare förlorar ju på detta vis kunder.

Ha det bra

Kram

Signes Vind sa...

Håller helt med dig att det är så tråkigt när folk inte kan hålla sig till avtalen - bilder på höstkollektionen har legat ute i flera månader o man kan ju boka på flera sajter innan OM har släppt det på sin hemsida. Tråkigt!!! Men jag förstår att du måste kontra med något - bra! Har inte varit så sugen på så mycket men nu blev jag förståss ;-))

Må så gott - jobba lagom o var rädd om dig! Kram Lotta på Signes vind

Anonym sa...

Jätte tråkigt tycker jag oxå!! men är det inte mer "ärofyllt" då att inte göra samma sak?!.....
Anna. B