söndag 11 juli 2010

Sol sol sol




Ledig söndag & ett fantastiskt väder - gladare än så här kan man väl knappast känna sig:))



Tro´t eller ej men nu ska jag faktiskt gå ut och lägga mig på en madrass i poolen med en stooor pistageglass i handen. Har ju börjat mycket frekvent att jogga & gå nu så det kan jag allt unna mig;)


Härligt! Bäst att ta vara på dagarna man kan.


Men det blir nog faktiskt inte bara slöa idag - tror att vi ska ta tag i lekstugan så den kan användas av besökande barn redan till onsdag.



Jag har ju inhandlat lite skojsiga barnmöbler men det kommer jag nog inte att ta uti med att måla riktigt än. Nu blir det inte styling utan bara se till att lekstugan funkar att använda.
Överst en bild över Euro Disney.
Jag är så himla sugen på att åka dit när vi drar till Frankrike nästa gång.
Vi har 6 timmar till Paris så det är ju inte direkt nästgårds.
Ringer och kollar hur det går tåg nu. Men tro inte att det är nån lätt sak.
Nej, minsann hur struligt som helst. Inga telnr till "vår" station. Inga tidtabeller, ingen som vill svara!??!!
Jag fattar faktiskt ingenting - det slutar väl med att jag ringer SJ och dom guidar mig runt i på tågen i Frankrike.
SJ SJ gamle vän..... haha inget snack om saken - ordning & reda i alla fall!
Måste snabba mig ut till glassen innan den smälter nu;)
Ur högtalarna spelar Per Gessle - köpte hans biografi på bokrean
URBRA
Så nu nördar vi in i Gessles liv & musik - KUL!
SOOOOOOOOOLKRAMAR
EVA





Inga kommentarer: