måndag 5 juli 2010

Odd Molly prefall style 453 och 447




Nu är dom på G.... kul som bara den!
Känner att vi varit utan nyheter från Molly ett bra tag nu.
Det här kommer lägligt. Sen rullar det på tills hela höst och vintern är utlevererad till oktober.
Nice:) Jag har ju beställt det hela så jag vet ju förstås vad som kommer -
det är snygga grejer - det kan jag lova.

Den här klänningen är jag rätt säker på att det blir en favorit hos många. Kan användas från nu men är urläcker till lite ruffa stövlar hela vintern. Molly är alltid så perfekta - gör plagg som funkar genom alla säsonger. Bra. Då blir ju kläderna ännu mer prisvärda.




Av någon outgrundlig anledning har jag redan fått beställningar på denna UNDERBARA tunika.
Det finns faktiskt säljare som lägger ut bilder trots att vi inte får.
Så attans tokigt men så är det.
Vi får in den i vitt också.
Förstås ljuvlig!!
Men det finns inga produktbilder på dom vita.

Ni är välkomna att ringa oss för att beställa.

Nu har kära maken semester.

Det är bara bäst!!!!

Så nu blir det lite ordning på torpet. Skönt att få lite hjälp:) Vi börjar med vår lilla gardinbutik så den kommer att kunna besökas på onsdag.

Det har ju liksom inte gått sen förra året;)

Ha det toppen ni alla!

Kramar Eva & Lars (som också är "in charge" nu - perfekt!)

1 kommentar:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Nu har jag lagt ut bilder i min blogg på plaggen!!!Ses på onsdag!!!Kramis