torsdag 7 januari 2010

And then I did return...

Halloj stoj Hanna här! Har som sagt varit lite dålig uppdatering från min sida den senaste tiden. Som min kära mor berättade igår har jag flyttat men nu är flytten klar och jag känner mig med i matchen igen! Har ni testat att flytta 9 gånger (femte lägenheten) på drygt 2 år?! Om inte, testa inte det är inte så roligt som det låter... :) Men så är det väl när man vill bo i stan men jobba samtidigt och inte ha något fast eftersom man inte bestämt sig vad man ska göra om några månader. Jag trivdes dock jätte bra i min egna lilla lägenhet, fantastiskt bra till och med men nu bor jag med en kompis och det är faktiskt riktigt skönt :) Så jag är mer än nöjd med mitt beslut! Har ju min lägenhet kvar så länge.
Tänkte att jag skulle visa lite REA-kläder som vi inte har på hemsidan eller visat på bloggen. Vi har som ni vet 50% idag på alla kläder (ej vårnytt) och det tror jag ingen har missat. Det har ringt i ett sen 8 imorsen, lite innan t.o.m. Så det är bäst att skynda sig om man vill ha något!


Container, turkoskofta 899 kr före rabatt.


Jättesnygg bak!


Container, leggins kostar 599 kr före rabatt. Jätte snygga med guldtråd i och knappar nertill.


Container, sjal kostar 599 kr före rabatt.
Leggins kostar 599 kr före rabatt. Samma som de bruna men här i turkos istället.

I say, kostar 489 kr före rabatt.

Container, brun bolero, kostar 499 kr före rabatt.

Container, klänning 1349 kr före rabatt. Finns i storlek 38.

Sjalen kostar 599 kr före rabatt.

Odd Molly, 863, chalk i en tvåa kostar 995 kr före rabatt.

Odd Molly, 624, Chalk i en trea kostar 1095 kr före rabatt.

Odd Molly, 613, chalk i en nolla, kostar 895 kr före rabatt.

Odd Molly, 329A har vi kvar i denna färg och en nolla, 1095 kr före rabatt.
Vi har även mer kläder, Molly plysch o lite annat smått o gott...
Odd Mollys Vårkollektion

Mamma lägger ut en smygtitt på det nya imorgon.. Kan säga att det är en helt sjukt snygg kollektion som inkommer, den bästa på flera säsonger. Men det har ni väl redan hört!
Kramar Hanna

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Oj,oj det låter tufft att flytta så många gånger. Jag har själv precis flyttat. Var 13 år sen sist men vilket göra hi,hi. Nilla

Maddie sa...

Vad fin klänningen från Container är! Men den Odd Molly 624 är ju jättesöt och min storlek...Får väl hoppas att någon snappar upp den snart innan suget i mig får överhanden...=)