söndag 24 januari 2010


Underbara massageljus


Det var en av beställningarna vi gjorde på Formex.

Vi köpte bara dom med eteriska oljor. Dvs de som påverkar dig positivt när du eldar dom.


Jag har ju själv hållit på med aromaterapi och vet hur himla bra det är med oljorna.


De här ljusen tänder du som vanligt. När de brunnit ett tag blir det som vanligt vätska kring ljuset. Detta är palmolja som du kan använda till massage.


Helt underbart skön olja måste jag säga! Den leveransen ser vi verkligen framemot.



Jag tror att den kommer redan den här veckan. Sååå bra!!!

Alla fina vårbuketter tog slut igår. Vi kommer verkligen att fortsätta med halva priset efter kl 13.00. Då vågar jag köpa in blommor på och vet (förhoppningsvis...) att dom blir slut på lördagen. Det är ju så vansinnigt trevligt med färska blommor och dom förgyller verkligen tillvaron.




Roligt filmtips: Sommaren med Göran. Såg den igår kväll. Riktigt kul!

Dags för en smarrig frukost. Sen ska jag gå runt Frövi. Inte illa va!?? Får halv (eller hel, kanske?) panik när jag tänker på att alla lager med vinterkläder åker av och bikini på. Bara om tre veckor - HJÄLP! Men, men jag kämpar på. Nåt litet kilo borde väl försvinna i farten runt Frövi, eller hur??

Nu njuter vi av söndagen. Jag ska packa en massa paket så ni som beställt Mollysar får dom i era lådor i morgon. Det blir väl bra.

Ha en riktigt skön dag,

Kramar Eva

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Vet du..den filmen såg vi också igår kväll !! Riktigt rolig film, länge sen jag såg en bra film faktiskt...
Jag håller på och städar o donar, sånt som man inte orkar på jobbar veckorna..det hopar sig lätt..
Sen ska jag också ta en lång promenad, det har blivit varmare här nu, skönt..
Bra om man kan få bort några kilon till sommaren, några har försvunnit av bara farten, du vet, nytt jobb, oro ängslan...
Ha det så bra vännen
Kraaam Anette