fredag 8 januari 2010

Appleteaser Dress




Ja, jag ljuger om jag skulle säga att det här inte är en FAVORIT. Igen...


Har sagt det förut och säger det igen: enligt mig den bästa säsongen sedan vi började m Molly.

So nice:))

Nu är det så att ljusblått blir jag väldigt lätt vän med.

Plus att sommarkläder intresserar mig BETYDLIGT MER än vinterkläder.

Detta är ett mycket prisvärt plagg.



Vi har även tagit in den i chalk.
Har man en gång börjat med Mollys bastoppar slutar man inte gärna i första taget...

Har vi tagit i lite lilac och white.

Grymmandes snyggt linne och grymmandes snygg färg.

Tycker jag.
Vad tycker du??

Snygg bak. Som vanligt:)


Såna coolingar!

Strumpor i almost black.

Många har mailat o frågat prier på desssa kläder vi la ut.
Långärmad tröja i rosa (finns i off white också), 399:-
Blus 1 295:-
Sjal 299:-
Visar MER Mollybilder snart...
Jag håller på med annonsen till nästa Lantliv nu.
Håller också på att göra våra vårbeställningar från olika leverantörer.
Ska visa nåt litet prov senare.
Sen måste jag snarast ringa o hyra bil.
Så vi kan driva runt i Frankrie o leta lite skojigt nytt.
Har jag jätte tur så har lite nytt Molly kommit när jag är tillbaka.
Pratade nyss med dom och har man en rackarns tur kan man ha det kring 20 jan.
Det håller jag en tumme för!
Hej på er så länge,
Kramar Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, vårens och sommarens kollektion lär svida i plånboken...det finns en hel del där som är ett måste =)

Lycka till med inköpen i Frankrike och njut av livet!

Kram & Trevlig Helg!
Maria/Javabönan