onsdag 27 januari 2010

Jag funderar på att köpa hund - närmare bestämt två.......





Jag har ju berättat tidigare att vår familjesituation förändrats radikalt de senaste månaderna.


Från att ha varit två föräldrar, fyra barn och ett barns pojkvän, med andra ord sju stycken är vi numera fyra.


Det är VÄLDIGT tyst här!


-Skönt säger Adam. Jag tror honom inte.


Jag funderar på att köpa hund. Två stycken.


En ska heta Hanna och en Stina.



Kanske vore det enklare med vandrande pinnar???


Jag funderar lite till...

3 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

Vandrande pinnar...inte särskilt kul. Du vet att Katta håller i Neverneverland..det finns en tik där som heter Millie som borde passa en person som gillar design, hon är krit vit, en riktig snövit.

Théa & Linnéa sa...

Hua för det där sista, dem bläddrade jag SNABBT förbi. Hundtanken förstår jag...
Må så gott och njut av egna stunder...
/Karin

Simon sa...

Där fick man sig ett skratt för dagen :)