onsdag 27 januari 2010


Halloj på Er!

Vet att jag lovade klädbilder igår. Sorry, omöjligt att hinna med.
Igår städade Helena & jag så mycket vi bara hann.
Vi fick ju 5 gigantiska kartonger med kläder i fredags.
Odd Molly och Cream. Verkligen jätte fint!
Jag lovar, vi ska ta en dag och fota massor och lägga upp, precis som Odd Molly fliken är upplagd. Det dummaste är att de andra företagen inte har så snygga produktbilder som Molly.
Hade dom det kunde vi bara klistra in bilderna och ni kunde kolla hur enkelt som helst.
Men vem har sagt att det ska vara enkelt...??
Hur som haver så kom appeteaser in den här omgången. Och vi har ett FÅTAL kvar.

Förutom alla kläder som kommit har vi fått galet mycket inredning.
Men det är samma där. Alla har inte produktbilder och då är det inte så lätt.
Vi skall i alla fall lägga ut lite av det som funkar under en flik med "inredning" på hemsidan.
Den här lilla raringen är söt i grupp eller kanske upphängd?
Kostar bara 37:- och är 5 cm hög och 6 cm i diameter.
Det är det etsade lilla hjärtat som gör den så otroligt söt tycker jag.
Vi har sparat i kartong om någon skulle vilja att vi skickade dom.






Återigen har den här höga barstolen kommit in. Jätte fin till bordet som finns i samma serie.

Priset på den är 799:-. Den har vi haft i många år och den är alltid lika aktuell. Fick att lägga en liten dyna på.






I den här Mollyleveransen kom även dessa härliga toppar.
Ni som provat Mollys trikåkläder vet att dom är ljuvliga att ha på sig!
Så jätte sköna.
Har även kommit i den ljuslila färgen.
Fler t-shirts även i almost black fick vi nu.
Utan att lova för mycket hoppas jag kunna leverera lite klädbilder snart.
Som vanligt på onsdagen har vi laddat med tulipaner.
Och dessutom har vi fått fina murgrönebågar.
Vet att våra kunder gillar det...
Jag med förstås!
Mot nya uppackningsäventyr,
Ciao så länge!
Kram Eva



Inga kommentarer: