tisdag 19 januari 2010

Odd Mollys första leverans på G!


Fick mail på eftermiddagen att dom packat vår lev. Så nu ska vi nog ha våra kläder här troligtvis på torsdag om allt går som det ska.


Ååååh så kul!!!!


Vet ni - då ska vi se till att ha en massa underbara vårblommor i butiken också.


Ska fråga Camilla lite snällt om hon inte kan binda lite fina tulipanbuketter.


Det vore väl trevligt! Hon är en hejare på det.


Idag har vi haft lite Dylta á la Hollywoodfruar här...


Min gulliga frisör Susanne kom hit. Klippte och slingade mig och klippte Helena.


Här satt jag med datorn i högsta hugg och jobbade under tiden.


Snacka om lyxigt!!


På torsdag bär det av igen. Nu till Formex.


Ibland känner jag att jag är mer inköpare än skötare av butik. Tur vi är flera som jobbar...


HUR många säljare som helst har ringt idag också. Flera som vill boka in möten till modemässan.


Själv tänker jag faktiskt hoppa modemässan. Mollyinköpen räcker för mig.


Helena och Hanna kollar in kläderna istället. Det gör dom så bra utan mig.


Jag lääängtar verkligen till Formex! Ska verkligen försöka hitta lite skojigt nytt.


Ska jag vara riktigt ärlig tror jag inte att det kommer att vara något revolutionerande nytt.


Det råder fortfarande stor oro ute i världen och tillverkare drar inte på för hårt än.


Men ändå är det kul att se lite nya idéer. För ny inspiration får man alltid när man kommer därifrån. Nåt läckert man ser som man kan överföra till sin egen butik.


Till er som tänkt sig ett besök till oss nu i veckan kan jag meddela att jag hade nya armband med mig från Frankrike. Nya väskor, äkta skinn, från Italiten. Och sjalar från Frankrike och Italien.


I morgon bär det iväg till Siba för inhandling av kameraladdare.


Min ligger och tiger i en låda i Vence. Där gör den ingen nytta!

Hade tänkt fota allt nytt, men det får bli i morgon när jag min klantskalle har köpt en ny...


Nattinatti!

Eva

Inga kommentarer: