onsdag 6 januari 2010


Gokväll i stugorna!

Sjal, Cream. Låång underbar mjuk tröja, Cream. Blus Branting.

Hur har ni det??
Här är det ääääntligen bättre.
Jag har nämligen varit riktigt kass sen 2 dagar innan jul.
Men idag känner jag att nu är det snart TOPP igen, perfekt!
Men jag kan ju säga att det är skiiit att alltid bli sjuk till jul. Till nästa år ska jag göra ALLT för att motverka det! Skönt att känna att livet återvänder, puh:))


Här har vi då lite nytt på Hanna. Hon har varit lite frånvarande ett tag på bloggen. Denna varelse som förbjöd sina föräldrar att flytta under hela sin uppväxt har nämligen flyttat nu för femte (!!!) gången. Plus att hon har varit en snabbis igen till London. Plus att hon är på G att börja på universitet om 2 veckor...

Jag är nog världens konstigaste mamma som inte alls har uppmuntrat mina barn att utbilda sig. Självklart vill jag ha henne jobbandes hos mig i alla dar... haha..

Hur som haver övertar hon bloggandet nästa vecka då åker jag på inköp till Frankrike. Gissa om vi är sugna på nytt här ute nu! Spännande att se vad som är på G i Frankrike och Italien.

Den här gången följer min mor med. Ska bli kul för hon har aldrig varit med. Nu ska jag fota i den nya butiken som jag berättade om tidigare.

Jag är sååå nyfiken på hur det ser ut. Kan tro att det är en galen dröm för mig!!!

Vill bara meddela att nu har vi minus 16 här.

Kan det vara möjligt med ett litet väderomslag???

Vi arbetare på Smultrongården VÄLKOMNAR detta! Trött på att ha arbetsplatsen i en iglo...

Nu mina vänner är det snart dax för söndagens filmtajm.

Hejsvejs för andra gången idag:)

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Spännande med inköpsresor.. Skall bli kul att se vad det är ni hittar..

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!
Vet du..idag har vi minus 34 grader !! Inte klokt, det är inte mänskligt...brrrr...
Vad mycket det händer hos er nu..resa och allt !!
Ha det så bra
Kraaam Anette