söndag 31 januari 2010

VMGULD VMGULD VMGULD VMGUUULD VMGULD!!!!!
Grattis till svensk bandy som slog ryssarna, i Moskva, STARKT gjort!!
Bilden är ju inte från i år, det ser ju ni insatta, men det fanns inga så färska... så ni får hålla tillgodo med en dunder glad Anders Jakobsson, det är väl trevligt!
Nu blir ni väl förvånade ni som känner mig, haha! Kollar jag på bandy?? Ja, faktum är att jag hade matchen på när jag suttit o jobbat. Familjen har ju slutat varit aktiva nu så man får väl kliva in och ta sitt ansvar för denna EXTREMT smala sport.
Jag har varit ute på en lååååång promis idag. Så skönt. Graderna som råder ute nu kommenterar jag inte ens.... hm, trodde det skulle gå åt ett annat håll??
Nu är vi jätte hungriga - hade det funnits utkörning på landet då hade jag plingat nu kan jag lova!
Ska bli spännande vad vi lyckas åstadkomma... Per Morberg, hallå, vart äääär du???

2 kommentarer:

♥ H mitt i livet ♥ sa...

Åh, kommer det mollysar nu i veckan? Tror du min Lottalotta är med och den svarta underklänningen? I såfall siktar jag in mig på lördag (för inte har ni öppet på fredagar nu, det var väl bara före jul?). Jag vet att du uppdaterar bloggen ofta, men du kan väl slänga iväg ett mail om mitt kommit. Du, mina Calouboots...sömmen har gått upp på ena skon, ser inte klokt ut...putar liksom ut..Har du någon 38:a kvar? Helenakramar

smultrongården sa...

Halloj Helena!
Jag kollar direkt med Carina så fixar vi nya boots till dig. Vi kan ta in dom så du får dom till stan i veckan.
Otur, tack o lov första reklammationen! Sånt är aldrig kul.
Ha det bäst!
Kram Eva