fredag 22 januari 2010

Those boots are made for walking...



Ja det vill jag verkligen lova! Har gått i dom hela dagen och man formligen sviktar fram.

Skönt!! För övrigt känner man sig ju inte så där ÖVERDRIVET PIGG. Då skulle jag ljuga...

Vem skulle inte vilja se dom här underbara träskorna på ett par små söta flickfötter??

Har ni sett något så vansinnigt gulligt!

"Älskling jag krympte babyn" skulle man vilja vara med i, filmen ni vet. Då kunde mina tjejer ha dom...

Nej, dom får fortsätta vara stora så kan dom ha dom här fina istället!

Nu är vi på väg hem igen, skönt!!!

Och riktigt kul att jobba i morron. Har ju inte varit i butiken på riktigt länge nu känns det som.

Hanna kommer i morgon också och det är verkligen hur bra som helst eftersom det första Molly kommit. Och mer kläder som jag inte vet vart det är ifrån. Kära familjen därhemma kunde inte tyda det...

Nu ska Adam & jag byta. Slut på lyxlivet med egen chaufför...

Ha nu en skön fredagkväll, gissa om jag ska ha det. Pysa ner i soffan till lets dance, NICE:)))

Kram från en något såsig och dåsig Eva

1 kommentar:

catrine sa...

Hur mycket kan dessa bruna boots kosta?

Tacksam för svar

mvh.
catrine