fredag 15 januari 2010

Oh vad jag älskar kläder! Speciellt vår/sommar, alltid så ljusa och härliga färger! Men i år tror jag nästan att alla märken slagit bakut, vilka kollektioner vi får hem!

Denna underbara kommer från Braez, vilka vi fick en stor leverans från igår!


Ännu en liten pärla :)




Tyvärr har jag inga priser ännu. Kommer att få dem till imorgon! Så jag meddelar då. Kan dock säga att jag har small i båda tunikorna och även på underklänningen. Jag har kommit på en ny idé, vi ska framöver berätta vilka storlekar vi har på bilderna så blir det lättare att att veta hur kläderna är i modellen.

Underklänningen som jag har på mig var helt underbart skönt, som luft.

Haha ja nu är jag lite i extas jag vet! Men det är så jätte roligt att jobba med fina saker som man tycker om!

Pratade precis med min mor, de var i Italien och kollade på snygga väskor och sjalar. Spännande! De hade gassande sol! Låter inte alls så fel!

Nej, nu ska jag ta mig en sväng upp på stan och köpa lite strumpbyxor, tänk att de alltid går sönder. Måste vara ett av de plagg vi kvinnor lägger mest pengar på, eftersom vi alltid måste köpa nya...

Hej svej på er och ha en bra fredag :)

1 kommentar:

Maddie sa...

Vilka fina kläder du har på dig! Den vita tunikan ser helt bedårande ut =)