tisdag 5 januari 2010

Efterlysning

Har du, eller känner du någon som har tapeten som du ser på väggen??


Jag har varit världens klanter. Har kommit på att vi ska ha tapeten i hela sovrummet. Inte som nu på en fondvägg.
Då visar det sig att Sandbergs Tapeter som sålt den, har slutat tillverka...
Kanske känner du någon, eller har en aning om vart jag kan hitta den?
Jag säljer ju själv Sandberg så det var helt ren otur att den gått ur sortimentet när vi kom på att vi skulle tapetsera hela rummet...
Kanske vet du någon som har en liten stump kvar?
Eftersom det är på olika väggar och inga super mängder skulle det inte göra något om det är från olika färgbad.
Om du vet maila mig gärna på: estilio.design@hotmail.com
Eller ring: 019 222 555.
Jag håller tummarna tills dom blir blå!!!
Hoppas, hoppas.....

Ps/ Ledsen för att min text blir utan mellanrader nu. Blir så emellanåt och jag kan inte göra nåt åt det. Jättegrötigt att läsa, men sen plötsligt är det ok igen...!??

3 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Har du ringt till Sandbergs outlet-shop som de har i Ulricehamn? Där kanske de har någon rulle?
Lycka till i alla fall. Kram

Snövita drömmar sa...

Det var en fin tapet, hoppas du hittar nån som kan hjälpa dig.

Ha en bra kväll och tack för en fin titt jag fick här hos dig!

Åsa Larsson sa...

kolla med Engelska Tapetmagasinet i Göteborg, där hittar man det mesta - även utgådda tapeter....Lycka till!