fredag 4 maj 2012

Sköna Maj Välkommen!!!


Sorry, men nu kommer jag att överösa er med superlativer om vårt fantastiska landskap och vår underbara natur ända fram till oktober.... det här är min tid!!!!! Hur fint är körsbärsblom??? Står i dom här fina flaskorna i vårt "nya" vardagsrum. ÄLSKAR att ta in naturen.


 Matlagning på hög nivå.
Kamrat Anders är potatispizzakungen.
Produceras på löpande band.


Marinerad kyckling med grekisk potatissallad.
Givetvis recept ur boken;)
Här är partaj ikväll. 
En liten bokreleasetillställning för nära & kära. 
Med mat & bak ur boken. 
Sååå skoj!


Nya brallor kom igår. 
Här är en hel massa kläder nu. 
I morgon är det förstås lite erbjudanden i samband med releasen.
Håll utkik.
Alla partysugna - styr kosan mot Smultris - bubbel & snittmingel;))

Nu skall jag bli intervjuad. 
Länsposten. Scarry - scarry..... fotad också. Hjälp - vad har jag egentligen gett mig in på!!???
Älskar jag kameror?
NEJ. Mycket lång ifrån.
Fattar ni hur det känns.... tänk om man vore en linslus. så mycket lättare det vore då.
Jaja, jag biter ihop. Litet i-landsproblem. 



Fokuserar istället på kvällen och morgondagen;)
Partykramar 
Eva & heeeela huset fullt


4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva 11.11 och är i Hallsberg. Iiiiih vad jag längtar!!!
Och jag har vinterhackan på, men den hade jag nog kunnat lämna hemma...
Den galne skåningen anna

Anonym sa...

Vinterjackan.

Min Skattkammare sa...

Lycka till med bokreleasen!
Den ser fantastiskt fin ut!
Önskar dig en toppendag i morgon!
:o)

Unknown sa...

SÅ underbart det har varit att vara hos er både under fredagkvällen och hela dagen idag! Har bläddrat lite i boken. Kan bara säga en sak: UNDERBART! DU är UNDERBAR, din familj är UNDERBARA din Smultrongård är UNDERBAR och din bok är UNDERBAR! Denna bok ska jag använda tills den är sönder, sen får jag leta upp ett nytt exemplar (ska kanske köpa en till utifallatt?)

Kram och TACKAR för att du/ni finns! Ni ger mig så mycket!