fredag 11 maj 2012

Tomatsoppa på Smultris på lördag

Om du inte har boken - klicka upp bilden så ser du hela receptet

Exaktemente så blir det. Med recept ur boken:)

Här har inhandlats en massa tomater så till kvällningen blir det soppkok. Kul!

Jag vill ju gärna att mina soppor får stå och "smaka till sig" över natten.

Så du som känner för sopplunch eller soppbrunch (vilket du vill!) är välkommen att styra kosan mot Smultris i morrn. 

Jag åker in till förlaget nu också och fixar fler böcker. 
Det är ju helt galet det här - böckerna jag trodde skulle räcka till jul tog slut på två veckor. 
Galet är faktiskt ordet! 
Men kul som bara den. 




 Koftan som är så poppis är tillbaka.


Nu skall jag packa in mina höööga dörrar i bilen och åka till glasmästaren för att byta glas.

Tungt, otympligt och krångligt - men, men snyggt blir det så då är det bara att kämpa på lite;)

Skön fredag på dig!
Kram Eva

1 kommentar:

Anonym sa...

Mums med soppa, särskilt denna höstiga dag :)

Mvh//

Helena Larsson