torsdag 3 maj 2012

Oj, vilket drag....


Här arras HÖGT och LÅGT kan jag lova. 
Kära milda Matilda!!!
En mindre tillställning skall vi ju ha här i morgon. Eller mindre och mindre det kan ju diskuteras....
Sandra är här och arrar i trädgården. Hur fint som helst kan jag lova. 

Vädret är helt perfekt. Som sommar. 
Alla blommor och allt gör en fantastistk sommarkänsla.


Själv gjorde jag pajer till midnatt. 
Sen är det tusen andra saker idag. äger
Och vet ni - det är inte klokt. Jag har blivit INTERVJUAD idag.
Helt galet! Tre (!!!) olika tidningar bara idag. 
Kan faktiskt inte ens tro att det är sant.
Första reportaget kommer i en lokaltidning i morgon. 
Gud så spännande.

Har ni sett vilka sötnosiga macarones vi fått.
Passar helt perfekt ihop med boken. 
Det gäller att matcha;)
Bara äääälskar sånt!

Kram på er från matchningsEva

1 kommentar:

Unknown sa...

Behöver jag säga att JAG LÄNGTAR!!!