torsdag 10 maj 2012

Vårtider:)


Då kan man behöva en regn kombinerad vanlig, jacka. 
Lång och snygg är denna från Haust.

 Snygg i midjan. 
Men vi hyfsade visst inte till huvan så värst....


Framifrån när man inte dragit åt midjan.


Söt I Say blus.
Kanske skulle vi ta och ha en liten modevisning snart....
Hanna lägger just nu in en massa kläder under våra flikar här på bloggen. 


Ni såg väl på fb igår att det återigen är bingo för er som bor i hufvudstaden;)
Event med bröllopsmakarna på VINTAGEHONEYMOON
Ni kommer väl ihåg dom som gör så GRYMMA bröllop;)
Hoppas någon av mina barn väljer en sån stil när det blir giftasdax. 
Coolt!


Sköna Elsa Billgren är där också.

Kom ihåg att fortsätta rösta.
Du kan göra det varje dag - in och kolla vad som finns:

Den här snyggingen kan jag tänka mig.... min åkte ut till Smultris när det blev kök där. 
Bara att springa, springa när den behövs hos oss alltså... en vit snygging vore kanon. 
Men jag tror inte att det är läge för mig att tävla... 

Nu har jag svarat på MÄNGDER av frågor. Fick dom innan intervjun.
Skönt då är man förberedd.
Sen har jag bara en BAUTA text att kolla igenom och sen är det slutt plutt för media Eva denna vecka.
Rätt nice;)
Öppet idag 10-18. Massor av nytt:)
Love to all of you



3 kommentarer:

www.sames.blogg.se sa...

åhh! jag skulle vilja ha en mixer från OBH nordica.! :) Ha en trevlig dag! xoxox

Sara Andersson, Umeå - 076 80 87 004

LantlivsAnette sa...

Hallååå där !!
Men vad här händer mycket alltså..skåpet på plats,..wow vad fint, jag skulle nog ha vitt runt om..men hur du än gör så blir det kanon fint !! Och boken, nääee ingen bok har komit ännu, så jag väntar tålmodigt..spännande..
Kraaam Anette

Anonym sa...

Den där blåa tröjan skulle passa väldigt bra i min garderob :) Den hamnar absolut på min önskelista!!

Mvh// Helena Larsson