måndag 14 maj 2012

Jaminsann, här sitter jag.....

Har jobbat non stop hela dagen. Inget ovanligt i det. 

Men det ovanliga i hela kråksången är att inom några timmar bär det av mot Vence. 

Inköp av nytt kylskåp, städning och blomfix innan sommargästerna kommer. Förstås har jag inte ens funderat vad som skall packas. Men kollade väder, 24 grader och sol. Kan vi stå ut med. Dock sex dagar regn. Kan gärna vara så där. Helt ok för det försvinner lika fort. 

Har aldrig passat sämre att åka till Vence.
Skall tom kolla om vi kan få åka hem tidigare. 

Att få en bok klar är lite grann som att få en liten bebis. Och en liten bebis åker man ju inte ifrån.

Sen ska här fotograferas. 
Bara att hålla alla tummar att det blir bra. 

Önskar bara att det inte var jag som skulle fotas också, blir nog rätt lite sömn natten innan om jag skall hinna arra.... och hur man ser ut med sömnbrist vet ju alla - inte fotoredo i alla fall!

Hörrni, ni kommer väl ihåg tävlingen i morgon drar jag vinnare:)


In och önska och kommentera!!

3 kommentarer:

Kallholmen sa...

Förstår precis vad du menar...det är aldrig rätt att resa iväg när man är en projekt människa! Jag har varit på väg ner till Stockholm sen nyår, min man bokar om resan så tappert varje gång (i dagsläget femte ombokningen i slutet av Maj;)jag säger att det passar inte så bra just nu för jag jobbar med nya hemsidan, broschyrerna, fotografering ......
Åk iväg "bäbisen" klarar sig ha lite skönt det är du värd! Kram Caro.

Kallholmen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
H.K. sa...

Take it easy första dagen och bara VAR o njut, sen kan du börja och fixa!

Harriet.