måndag 7 maj 2012

Jag känner mig som i nån slags lyckobubbla.....

Hanna & Sandras söndagsbak - MYCKET GOTT!
Som ni ser gör dom inte mycket - vi delade 9 pers på dom. 
Måste - annars skulle vi rulla fullständigt;)

Förstås fantastisk känsla men rätt overklig.
Samma känsla som första dan här på Smultris. 17 juni 2006. 
Premiärdagen.
När jag undrade om vi skulle få några besökare och det drällde in hela tiden. Ända fram till 21.15. Jag gick iväg på 40-årsfest och min kompis var kvar sista timmarna i butiken. 
Helt galet kul! 
Då var jag var tvungen att nypa mig i armen.
Precis som nu. 

 Den här mina vänner - den var sjuukt god!
Hon lägger säkerligen snart ut RECEPTET
kommer att bli en Smultriskaka;)

Aldrig någonsin i hela mitt liv skulle jag ha kunnat tro att mottagandet av boken skulle bli så här. 
Aldrig någonsin!
Det är overkligt. 
Jag har fått mejl och sms som jag inte vågar återge här för då skulle ni tro att jag fått storhetsvansinne och hittat på allt. Tårarna har runnit flera gånger idag över alla overkligt fina ord.
Jag fattar faktiskt ingenting. 
En tjej hade med sig boken till sitt jobb och hon mejlade och beställde tio (10!!!!) till.
Vad säger man?? 
TACK 
tycker jag verkar bra. 
Tack för att ni verkar gilla den. 
Jag är GRYMT TACKSAM för det

Jag är verkligen en usel matfotograf. 
Självklart skulle fatet torkas av...
men ni ser ju hur galet god den ser ut;)

Ja, jag har ju massor att berätta och visa från releasen, mat & grejer. 
Men alltså, jag är halvt paralyserad, har bara gjort bokrelaterade saker idag igen. Kan inte släppa den, mitt lilla barn;)

Återkommer inom kort och är troligtvis med i matchen redan i morrn. 
Ni kan bara inte ana vad jag är tvungen att göra på en vecka.....

Men ni ska få vet;)
Nu blir det huvudrensning med sommarprat och lite jogging. 

Stora kramen 
Eva

1 kommentar:

Unknown sa...

det är du väl värd. Vartenda ord av beröm <3