onsdag 23 maj 2012

Vackra saker att bli glad av:)


Så är det verkligen för mig.
Direkt jag såg dom här fina skålarna, eller vad man nu kan kalla dom för, blev jag glad. 
Såg dom direkt hemma i Sverige med nån kesellablandning och jordgubbar. 
Jordgubbar med grönt kvar på. 
Ujuj så snyggt det skulle vara......


Möjligen kommer det kanske att göras nåt sånt i morgon till fotningen.
Vi får väl se vad dom vill ha.
Passar så urläckert till min nya pläd på sofflocket. 
Söker bara några passande kuddar också, undrar om det kan vinnas nåt på Smultrongården mån tro;)

Nu har jag ett rum klart; toaletten. 
Har bara mattan kvar som är nytvättad och skall ut på tork plus att det skall nya ljus i stakarna därinne.
Sen kan jag bocka av det. 
Återstår några till..... men det skall nog gå bra hoppas jag.

Har ju några timmar på mig innan balen är, tack o lov.

Här är förstås öppet idag.
NA-kortserbj första dagen. Men ni har MÅÅÅÅNGA dagar på er. 
Måste fortsätta städningen.... 
Kramelikram på er!
Eva

Inga kommentarer: