söndag 6 maj 2012

 Nix jag har inte fyllt 50 - inte 100 heller 


Men det ser precis ut som nåt sånt.
Kära nån så mycket blommor jag fått.
Och vin och champagne.


Det var nåt helt makalöst!!!
Helt galet alltså.
Nu skär jag alla fina blommor och byter vatten plus att dom får stå riktigt kallt över natten.
Ska se till att dom håller läääänge.
Ni ska få se lite mingelbilder när jag fått över dom på min dator. 
Ja, inte visste jag att det skulle bli så här otroligt att släppa en bok. 
Kul har det varit. Ojojoj, har inte hämtat mig riktigt än.



Söndag idag. 
Ni vet ju vad det innebär.
Hannas bakdag. Vi sa att det kunde räcka med en sort att prova idag. 
Tror att det höll ända tills hon kom hit. Då hittade hon tydligen nåt recept hon bara MÅSTE prova.
Jaja, att jag nyss var ute sprang hjälper troligtvis nada. 
Ska bli hur kul som helst att prova;)
Säger mumsaren nummer 1....
Tjingeling;)

2 kommentarer:

Unknown sa...

och det var helt otroligt att vara där hos er! Gott mumsigt och UNDERBART! och boken är UNDERBAR! Så inspirerande!

smultrongården sa...

Oj vad bra att du tycker det Anna. Superkul att du kom till oss också. Och att det var så attans bra i tiden med partaj och allt;)