måndag 14 maj 2012


Visst betyder omslag mycket.
I alla fall för mig. 
Det här blir jag sugen att köpa. 
Färgstarkt och med inslag av min favvo just nu; turkos. 
Ser gott och smaskigt ut.


Man kan vinna boken. 

kan du läsa mer.

Känner ni värmen i den här bilden??


När vi tog den var kl 22 nånting och det var så VARMT.
Luften stod så där stilla och det var ett helt magiskt ljus.

Jag som var där (förstås!) känner värmen och mystiken den kvällen. 
Så himla läckert!!
Fränt att kunna fånga det. 

I morgon åker vi igen.
Thank God!

Det är alltid så "högt i tak" där. Ja nästan alltid, inte när det är snöstorm förstås;)
Men det kan det väl inte vara nu!??

Sist vi var där jobbade jag ju med boken hela tiden och gången innan hade jag ju magvärk och inget kunde äta, så det är nog bäst jag skärper till mig nu annars vill kanske inte maken ha mig med mer;)

En av mina drömmar (ja, jag har många!) är att få göra en bok där nerifrån.
Vence med omnejd. 
När vi kom dit första kvällen. 
Det var till Valbonne - jisses - HELT magiskt.
Jag hade ju bara varit på Euro Disney i Paris tidigare och det var liksom inte detsamma.

Jag var rädd att det inte skulle uppfylla mina förhoppningar, men kära nån det gjorde det!
Med råge. 
Ojoj, det skulle verkligen vara kul att skriva om det och visa bilder.
Då skulle Magda och jag åka och göra exakt samma saker och visa allt som vi gjorde.

Kanske kunde bli en handbok för dom som vill åka dit eller kanske hitta nån bostad i området till och med!?
Bäst jag slutar fundera annars vet man inte vart det slutar....

Slutar och tar tag i livet!
När vi kommer hem är det hemma hos fotning här.
Och Mors Dags extra i butiken.
Hur det skall gå ihop vet jag inte men vi hoppas det löser sig....

Nu ska jag ut och slå in bokpaket och sända till er som beställt:)
Kram på er denna blåsiga måndag.
Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Eva vill bara säga hur fantastisk din bok var som kom till mej förra veckan. Man blir sååå inspirerad av alla bilder o recept. Ingen blir besviken som köper den. Lycka till mvh Teresa B

smultrongården sa...

Tack Teresa, vad kul att du säger det:) Alltid lika skoj att skicka till ditt fina Klädesholmen;)
Kram Eva