tisdag 29 maj 2012


 Frukost i det fria!???

Färskpressad juice - förstås;)

In my dreams!!!

Brrr så kallt det är. (Kan ju bli bättre under dagen...?)
Finns inget bättre för mig än att börja dagen med frukost ute. 
Och i morse trodde jag nog det. 
Men det räckte att få näsan utanför dörren för att inse att det blir som oftast - inomhus.
Ovan är det Adam och Fabian och jag som är själva kvar i Vence o intar frulle i mitten av september. 
Då är det bäst att ha parasollet uppe annars smälter smöret;)
Den här gången målade jag krukorna som står på kanten. 
Det regnade lite när vi åkte men det syns ju ändå:


Visst blev fasaden snygg!
Jag tycker det. Om jag får säga det själv förstås;)
Älskar den rosa färgen!!


ALLTID äter vi ute om det går.
Det här är i slutet av jan. i Vence. Bara det inte är svinkallt passar vi på. 
Visst har vi exotiska frukostar....
Havregrynsgröt m linfrön o grejer, haha!
Inge rosé eller pastis här inte.
(Åtminstone inte till frukost)


Mitt STORA favvo plejs i Nice.
Vääärldens smarrigaste mackor!
På typ surbröd m stekt tunn aubergine.
Mums, mums, mums!

För mannen blir det lasagne - inte lika mums tycker jag - men det gör ju han;)


Tänk om vi kunde ha såna goa mackor som jag gillar på Smultris.
Sååå grymt kul det skulle vara!
Kanske det kan bli av i sommar. 
Man vet aldrig .
Hon är ju taggad till tänderna Hanna om man säger så....
Herregud, snacka om 

EUPHORIA

på tårtor och andra bakverk.
Kolla bara vad hon gör

Tårtvecka nu. 
Låter spännande.
MINDRE spännande är spänningen i mina brallor och övriga kläder efter allt smakande.
Men vad 17, svårt att låta bli när hon kommer med det ena smaskigare än det andra.....

Extra varv att ruska fläsk bara;)

Ha det bra ni alla. 
Nu ska jag klä på mig och fixa in my garden.
Kram kram
Eva

Inga kommentarer: