onsdag 9 maj 2012

Tjenixen friends:)

Här har vi nu tävlingen.

som väljer att lotta ut ett presenkort värde 500:- här på bloggen. 



 

Skulle jag vinna hade jag valt en vit


Vår är trasig och på Smultris är vattenkokare ett måste när snabbhet är ett måste.

Gör så här: 

Kolla in deras sida och skriv vad du själv vill ha under kommentarer.

Kom ihåg att skriva ditt namn och gärna telnr så jag kan meddela dig om du vinner.

Vinnaren dras nästa tisdag.

Du kolla in sidan varje dag och kommentera - desto fler vinstchanser.

Good Luck;)

Till kvällningen kommer det kanske en liten sneak peak om vad vi gör här på em....

Hörde att solen befinner sig i Kalix - känns lite långt - lagom man kommit dit kanske den försvunnit;)

Regnkramar till dig!
Eva

22 kommentarer:

Marja sa...

Ja en vattenkokare hade varit fint för vår är på upphällningen....
Jag önskar mej en röd ifrån Electrolux även om den är lite dyrare så då lägger jag gärna till...faast en ny elvisp... ;-)

Hälsningar Marja Karlsson 0703208694

Caroline sa...

Jag skulle så gärna vilja ha en Philips HR2094/00 Mixer Alu! Min dotter älskar smoothies till mellis och nu börjar min stavmixer inte må så bra längre. Den är lite dyrare men skulle så gärna lägga till de extra själv!

Caroline Stenfelt 070 402 78 77

Anonym sa...

Hej!
Om jag vann skulle gärna vilja ha en Bosch TAS2002 Tassimo kaffemaskin, har önskat mig en sån länge :)

Hälsningar Pia Sandberg tel 070-442 10 04

Unknown sa...

En Dolce Gusto Piccolo Vit skulle passa fint i mitt kök, liten söt och smidigt.

Hälsningar
Beatrice Lüneburg 072-2018101

Unknown sa...

Jag skulle använt presentkortet och köpt en kaffemaskin från Bosch Tassimo! Godare Chai latte får man leta efter :)

Kram Sofie 070-7797212

ღ Anni ღ sa...

Jag är på nytt nyopererad då mina förra proteser krånglade... Kan/får inte göra mycket. Saknar en diskmaskin, men får inte rum med en vanlig. Så en bänkdisk:http://www.whiteaway.se/product/electrolux-esf2450w/
skulle göra ett under för mig och min son - som snart spyr över all disk som blir...

Anneli. 0703408035

Anonym sa...

Skulle jag vinna önskar jag mig en Philips HP4696/22. Inte fel kunna locka sitt raka hår!

www.sames.blogg.se sa...

Åhh vad kul! jag skulle önska mig en Mixer från OBH 6658!!!

Sara Andersson 07678087004

Lotta K sa...

Min kaffebryggare "dog" strax före jul och sen dess har jag önskat mig en kaffemaskin. Det har dock inte varit möjligt att prioritera ett sånt inköp då ekonomin varit lite för tajt. Men uj, vad glad jag skulle bli för ett bidrag =)
Om jag vinner skulle jag köpa en Bosch TAS4211 Tassimo.
Lotta Korslid fd Björnsdotter 070-3615900

Anette Legendi sa...

Hejsan!!
Jag skulle gärna vilja ha en ny kaffebryggare, en Melitta Grande Sort, skulle sitta fint, då våran gamla bryggare sjunger på sista versen nu, kaffet blir bara ljummet. Hoppas på tur :)
Kraam Anette Legendi
073 2403513

Signes Vind sa...

Eftersom jag inte dricker kaffe och verkligen vid min ålder borde lära mig så skulle jag köpa en Bosch TAS4212 Tassimo - det bästa med den är att om jag misslyckas med att lära mig tycka om kaffe så kan jag fortsätta dricka te och favoriten choklad ;-))

må så gott / Kram Lotta på Signes vind

Jenny sa...

Härligt med en tävling.
Med två flickor som sparat sitt hår i många år, så hoppas jag på tur med presentkortet och det skulle då gå till en OBH 3586 Varmluftsborste.
Kram.

Jenny sa...

Härligt med en tävling.
Med två flickor som sparat sitt hår i många år, så hoppas jag på tur med presentkortet och det skulle då gå till en OBH 3586 Varmluftsborste.
Kram.

Vitspets sa...

Hej Smultrongården
Om jag vann skulle jag gärna ville köpa en Boch Tassimo
Linus skulle bli så glad
Ps. Grattis till boken
Kram Karina

Carina Forsberg sa...

Hej
Jag skulle gärna ha en Bosch MUM86W1 köksmaskin, så kan man kanske komma igång med bakningen.
Boken är underbar.
Carina 0705087059

Annso sa...

Vem vill inte starta dagen med en god kopp kaffe? Jag vill gärna vinna ett bidrag till en ny kaffebryggare, varför inte en Moccamaster KBG 741 i färgen Ivory?
Annso 070-4911959.

ღ Anni ღ sa...

Min önskan om en liten -eller stor - vinstsumma för att kunna köpa en bänkdiskmaskin kvarstår :)
http://www.whiteaway.se/product/electrolux-esf2450w/

Tabin sa...

Hallådär!

Jag skulle gärna vilja vinna en sån där stavmixer! Bosch MSM75PRO
Den ser ut att passa utmärkt i min lilla kokvrå!


Tabin Karim 073-717 86 53
Puss

Anonym sa...

Hej Eva! :)

Jag skulle vilja vinna Philips HR1368/00, hur underbart vore det inte med en sladdlös mixer :) Perfekt till min födelsedag :)

Hoppas vi ses på jobbet igen! :)

Med Vänliga Hälsningar

Helena Larsson
0702144332

ღ Anni ღ sa...

Önskar jag kunde skriva: Nu när sommaren är här vill man ju inte vara inomhus, därför önskar jag mig en maskin som tar hand om disken åt mig:
http://www.whiteaway.se/product/electrolux-esf2450w/
Men regnet hänger tungt utanför...Snart är många långlediga och jag hoppas vinden avtar, solen tittar fram och värmen kommer så vi kan åka ut till Smultris och sitta ute i den mysiga trädgården och dricka kaffe och mumsa i oss av allt härligt kaffebröd som ni alltid dukar fram!
Vårkramar från Anneli Fransson

Anonym sa...

Åh jag önskar mig en Philips HR2304/70 Glassmaskin
Tänk vad gott att kunna göra egen "nyttigare" glass i sommar till oss och barnen. Glass utan tillsatser, mums! Jag hoppas!!!
http://www.whiteaway.se/glassmaskiner/
Sommar (hoppas snart i alla fall) kramar från Cecilia Bäckström, Örebro

Anonym sa...

Hej
Vad roligt med tävling.
Jag skulle vilja ha ­Bosch TAS2002 Tassimo min kaffe maskin är så dålig att min "särbo" åker till Statoil och köper färdigt kaffe än dricker det jag har hemma hos mig ;-)

Kram Sofia Åvall 0709-100684