söndag 6 maj 2012


TRYCKFEL!!!



En snabb bokköpare ringer och undrar om Helenas Vaniljkakerecept....

Skall det inte vara något mjöl!??

SJÄLVKLART skall det vara mjöl.

4.5 dl mjöl

måste ni skriva in på sidan 38.

Ni kan ju gissa hur ledsen jag är över det felet.... Tänk om det kunde varit i min löpande text istället.... men, men så är det och det blir till att skriva in för alla er som redan köpt boken. 

Jag vet ju att den kakan är super poppis så det lär bli en hel del som kommer att använda receptet. 

Jaja, trist men sant. 

Nu har jag återtagit mig till livet igen. Kära nån, mina senaste veckor har varit ganska hektiska - milt sagt. 

Har en del att don med nu så jag återkommer och berättar lite senare. 
Och visar bilder. 

Ni anar inte - man skulle kunna tro att jag haft 50-års kalas. Eller att vi skulle ha gift oss. 
Vilka blomsteruppsättningar jag fått. 

Helt makalöst. Fotar och visar när tiden dyker upp.
Njut av dagen. 
Kramar
Eva

Inga kommentarer: