måndag 28 maj 2012

 Hej där!


Denna regniga dag fick jag sug på hattfest och skojigheter.
Visar därför dom här mysiga bilderna från i fjol.
Härligt!


Idag är första dagen jag är hemma på mycket, mycket länge som det inte är panik med något. 
Fantastiskt skön känsla. 
Sedan boken började skrivas och nu till releasen har det varit sjukt mycket. 
Tack för omtanken alla ni som bryr er och tycker att jag skall ta det lite lugnt. 
Nu är det dags för det. 
Allt funkar ju bara man vet att tiden är begränsad. 
 Och det var den ju, bara det att den var eeeextra lång den här gången;))
Men jag är still going strong, käringen hänger mé, några dagar att ta lite luft så är jag på´t igen;))
Ni vet fotojobbet Magda o jag gjorde i fredags.


Det var till Expressen. 
Skall vara med i deras tidning som heter Livet På Landet.
Jag var så rackarns dunder orolig att bilderna inte skulle vara ok.
Kändes riktigt scarry!
Dom hade ju ingen endaste aning om hur det ser ut. 
Men vet ni vad, jag fick precis mejl från tjejen som gör det hela och berättade att dom utökat det hela med ett uppslag till för dom gillade bilderna så mycket. Såååå himla kul jag tyckte att det var!

Känns inte helt ok att ha extra kör på Smultris m NA-samarbete, mors dag prylar osv.... och jag måste springa omkring och greja med annat och inte kan vara i butiken. Så då var det verkligen extra kul att dom gillade dom mer än dom räknat med.

Vet ej när det kommer.
Meddelar;)
Vet ni vad jag ska göra!!??
Haha, man kan väl knappt tro det är sant - men Eva som har Fru Nilsson i Sandviken vill att jag skall komma dit och signera boken. Hon har tagit in den och kommer att sälja den där från och med i morgon. 
Sen skall vi bara bestämma en dag när jag skall åka dit. 
Skoj som 17;))

Nu skall jag ta en tur ut i friska luften. 
Har inte gått på några dagar nu så jag läääängtar. 
Få se vem som skall inspirera och fängsla mina öron denna gång.
Kram på Dig!
Eva

Inga kommentarer: