måndag 25 juni 2012


Bolivar dress 124, white 1 499:-


Härligt fräsch sommarklänning eller tunika med kofta över lite senare på året.

En så kallad typisk

SMULTRONGÅRDSKLÄNNING;)

Hade lätt platsat i boken om den funnits då!
Kanske då med nån smarrig blåbärspaj.... hade ju matchat väl.


Impulse wrap cardigan 118, dark indigo. 1 799:-.

Den populära koftan kom förstås tillbaka i år igen;)


Pointers short cardigan, 053 i black och porcelain. 1 399:-.
Ingen produktbild på porcelain.
Också en goding som kom tillbaka.
Troligtvis lika kär nu som sist.
Kul att vi fått kläder rent svart. 
Alltså inte ALMOST black som tidigare....


True love blouse, 132 silkywhite.
Också en RIKTIG SMULTRISBLUS;))
Urschysst pris!
899:-.

True love blouse 132, white.
Trots att jag är lite rödhårig gillar jag den här skarpt.
Den går lite i orange/rött tycker jag. 
Färg att bli glad av!

Det är ju Per som namnger alla Mollys kläder.
Undrar just om han hade sin nya fru i åtanke när han för några månader sedan döpte denna.

I såna fall är det nog läge med ett namnbyte....

Inget att skämta om - men det passade liksom så bra;)

Idag är det en PLANERARDAG DELUXE kan jag lova!!!

Shit vad mycket det är som ska planeras - man blir nästan lite skraj.....
Hattfest
Formex 
Modemässan
Skomässan
Semester i september
Höstmarknad sista helgen i september
50-års fest.... 

Helt ärligt är det inte hela världen för mig att det regnar - jag har så sjukt mycket som skall synkas ihop. 

Mellan dessa stora TUNGA grejer är det en massa småtripper, fotbollsturneringar, omstruktureringar i butiken, småinköp mm mm som skall göras. Helt perfekt dag till detta:)
Hade det varit sol hade jag fixat i trädgården vilket hade varit tokigt eftersom allt detta hängde på gärdsgår´n,  om man säger så....

Lägger snart in Mollysarna här till höger så ni lätt kan klicka på bilden;)

Fortsatt bra regnig måndag
(Fabbe är i spöregnet & fiskar, nappar sååå bra då, brrrr!!!)



4 kommentarer:

Annika sa...

Hej Eva!

Bullarna, Lindas himmelska, blev så goda. Har faktiskt aldrig ätit så goda bullar någon gång. Bara så du vet! Tack för att jag kunde ringa.
Kram
Annika

smultrongården sa...

Ååååh vad jätte kul!!!!
Tur att det gick bra;)
Hoppas du skall gilla de andra recepten också.
Kram Eva

Anonym sa...

Har ni ng rosa odd Molly remix blouse
St 4 på rean? Pris?

Sofi sa...

Hej Eva!
Ser fram emot Hattfesten!!!:)
kram på dig