tisdag 12 juni 2012


Räksallad eller ädelostpaj 


Det går bra att äta här i morgon;)

Kanske är du trött på regnet och hellre tar en liten utflykt - vad vet jag....

Jag är i alla fall mycket trött på regnet. I vanliga fall är jag nöjd om det inte är kokhett och sol hela tiden på sommaren - men nu går det liksom för långt så jag önskar inte bara att det skall sluta regna, jag vill ha sol också. Så det så!

I morgon är det några som beställt räksallad. Skoj för då har vi det i caféet:)
Så du som känner för att äta lunch eller eftermiddagsmål/kvällsmat hos oss i morgon har alltså både räksallad, Smultrongårdssmörgåsen och ädelostpaj att välja på. 

Inte illa vá;)

Nu är det julpryttlar på allvar omkring mig... i morgon beställer vi höst och julsmycken.
Greengate katalogen, höst och jul kom idag. 

Ja, det är väl bara att vänja sig....

Har du haft en bra dag?
Hoppas det, om inte så har du några timmar på dig att förändra det - dan är inte slut än;))

Jag har försökt komma ut och springa - nu ger jag mig snart iväg i regnet...

Ha det gott!
Kram Eva


Inga kommentarer: