söndag 24 juni 2012

 HÖLL PÅ ATT SVIMMA!!!!!



I torsdags när jag kom från Sandviken hade jag bara silltårta för ögonen innan jag skulle möta John Blund för att lägga mig i någorlunda schysst tid och vara pigg när gästerna kom på midsommaraftonen. 
Så Lantliv fick läsas till frukosten igår.

När jag kom till slutet av tidningen höll jag väl på att DÅNA!
Håret reste sig på kroppen och ögonen tårades lätt. 
Vår bok.
I Lantliv. Min favorittidning sen MÅÅÅÅNGA ÅR.
Vilken helt otroligt konstig känsla det var.

Fjärilar började flyga omkring i magen och jag fick en STOLT känsla i kroppen.

Ni som känner mig nära vet att det händer liksom inte. 
Att jag skall ta åt mig och förstå att jag gjort nåt bra. Men hjälp vilken härlig känsla det var!!!

Nu ska jag riva ur sidan så jag ser den och förstå att jag skall vara nöjd med vad jag gjort. 
Sjukt häftig grej!

Jag vet ju hur många böcker dom får hela tiden som skall recenseras - så väljer dom vår bok och drar upp den så himla stort och skriver så otroligt snällt och fint, buhuhuuuuu så GLAD jag blir:)))))


Ledig dag idag. 
Tvättmaskinen är laddad och kanske, kanske hinner den ut innan regnet kommer.....

Nästa vecka mina vänner ser jag verkligen framemot!!!
Allsången börjar PLUS Morden i Midsommer. 

Eller så lurar maken mig!?? Skulle det verkligen komma tillbaka? Trodde inte jag men hoppas han talar sanning för jag vet knappt nåt mysigare att efter en solig härlig sommardag mysa ner sig i soffan och kolla medans sommarkvällen utanför mörknar sakteliga. Myyyys!!!!

Tisdagar we love u;)
Njut nu av söndagen alla ni.
Kanske kommer vår lilla BAGARE hit i dag och föder oss med nåt nytt oslagbart bakverk...???

Stor kram
EvA

5 kommentarer:

lilla strandkulla sa...

Härligt Eva.. Så roligt.. Har precis avnjutit potatispizzan från din underbara bok.. Kram till dig!! Nu ska jag knåpa ihop en egen lampskärm.. Ha en bra söndag!!

Malin`s Diner sa...

Vad kul för dig, grattis! Jag älskar också tidningen Lantliv, så härlig den är.

Dessutom älskar jag Morden i Midsomer. Kan inte tänka mig något bättre än, efter en solig dag, slå mig ner i soffan med en STOR kopp te och lite gotte, för att titta på en underbar engelsk deckare. Precis som jag vill att en sommardag ska sluta. Somamren har inte riktigt börjat innan Morden sätter i gång, så det så!

Kram Malin

Anonym sa...

Hej! Hittade hit förra veckan genom Vickans blogg, så jag beställde OM klänning också! Jättefin blogg, synd det är sååå långt t Örebro fr Umeå.. Håller iaf med om Morden i M! Myyys! Hälsningar Anette

Anonym sa...

Glömde förresten säga att servicen vid beställningen var fantastisk!! Tror hon hette Camilla som gav perfekt hjälp i klänningsköpet! Full poäng i service och trevlighet! / Anette

Anonym sa...

Hej Eva! Vill bara tacka för igår. Vilket underbart ställe smultrongården är!!!! Såå fina saker o vilka underbara bakverk också. Ja, man vill tillbaka snart, synd bara att det är så många mil......ja håller med, det är sommar m allsång o midsomer , även Ernst;) önskar dej en fin sommar! Kram Teresa fr Klädesholmen